Pokud Vám dovolenou na Jadranu pokazí deštivé dny, vrátíme Vám 50 až 100 % částky uhrazené za privátní ubytování za příslušný počet deštivých dnů. Abyste mohli využít tuto akci, při rezervaci privátního ubytování musíte uhradit pojištění (refundovaná částka závisí od výše uhrazeného pojistného) a poslat nám vyplněný formulář , který potvrzuje, že Vám jeden nebo více deštivých dní znemožnilo kvalitní využití dovolené.
Detaily o speciální nabídce „Refundace deštivých dnů“ naleznete v pravidlech této akce :
- definice deštivého dne
- výše pojistného a refundované částky
- způsob získání potvrzení a jeho předání cestovní kanceláři
Pravidla:
- Pokud klienta během dovolené překvapí deštivé dny, garantuje jejich refundaci ve spolupráci s naším partnerem pod podmínkou, že klient uhradil pojištění pro případ deštivých dnů.
- Za deštivý den se považuje den, během kterého od 10 hod. do 18 hod. bez přestávky pršelo, v důsledku čehož klient nemohl daný den dovolené kvalitně využít.
- Refundace deštivých dnů se realizuje ve formě slevy z ceny rezervace privátního ubytování v příští sezóně. Pokud klient v příští sezóně slevu nevyužije, ztrácí na ni právo.
- Pojištění je možné objednat pouze při zadávání požadavku na rezervaci privátního ubytování v Chorvatsku. Objednávka a úhrada pojištění po potvrzení rezervace není možná.
- Pojištění nelze objednat při rezervaci privátního ubytování, kde čerpání rezervovaných služeb začíná za 8 a méně dní od potvrzení dostupnosti rezervované služby.
- Pojištění nelze objednat při rezervaci privátního ubytování v oblasti Lika.
- Výše pojistného a refundace:
Oblast Termín rezervace Výše pojistného * Refundovaná částka ** Dalmácie červenec, srpen 1,25 % 50,00 % 3,75 % 100,00 % červen, září 2,50 % 50,00 % 5,00 % 100,00 % Istrie a Kvarner červen, červenec, srpen, září 2,50 % 50,00 % 5,00 % 100,00 % Lika – – – * Částka pojistného se počítá z celkové ceny ubytování (bez doplňkových služeb a pobytové taxy)
** Částka refundace se počítá z celkové ceny ubytování za deštivý den (bez doplňkových služeb a pobytové taxy) - Procedura:
Aby klient na základě uhrazeného pojištění mohl získat refundaci, musí našemu partnerovi zaslat písemné potvrzení. Veškeré informace zákazník získá na naší infolince.Potvrzení vystavuje pronajímatel nebo nejbližší turistický úřad (pokud je klient ubytován v objektu, ve kterém nebývá pronajímatel). Potvrzením pronajímatel nebo turistický úřad prohlašuje, že dotčený den se, v souladu s výše uvedenou definicí, považuje za deštivý den.Klient musí našemu partnerovi zaslat potvrzení faxem, e-mailem nebo MMS zprávou (MMS zpráva musí obsahovat fotografii potvrzení), a to nejpozději do poledne dne následujícího po deštivém dni, aby cestovní kancelář mohla ověřit pravdivost prohlášení. Pokud za sebou následuje více deštivých dnů, potvrzení se posílá najednou za všechny dny, a to nejpozději do poledne dne následujícího po posledním deštivém dni.